Reklamacje i zwroty

ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA

  1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania  przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość przed jego upływem lub załączenie do przesyłki ze zwracanym towarem.
  2. W celu identyfikacji zwracanego towaru wskazane jest podanie numeru dokumentu 
    zakupu. Brak numeru dokumentu zakupu nie stanowi przeszkody w zwrocie towaru.
  3. Towar, w stosunku do którego Kupujący odstąpił od umowy zgodnie z §3 musi być zwrócony Sprzedawcy w stanie niezmienionym, czyli takim jakim znajdował się w chwili jego otrzymania od Sprzedawcy, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.
  4. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 3, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.
  5. Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.

REKLAMACJE

  1. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem sklepu wysyłając e-mail na info@sklepkuvings.pl. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub oryginał faktury VAT) oraz odesłanie towaru w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  3. Sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez sklep takiej opinii.
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl